понеділок, 23 грудня 2013 р.

Гурток юних поетів

Працівники освіти!
У цей зимовий час
Всі школярі, всі діти
Вітають щиро Вас!

Бажаємо щоб свята
Принесли радість всім,
Щоб вчительська зарплата
Зросла разів у сім.

А ще ми Вам бажаємо
Сніжної зими,
Достатку, здоров’я
Злагоди в сім’ї.

Щоб не дратували
Непослухи-діти
Щоб вчились старанно,
Писали охайно,
Доручення всі виповняли негайно.

Щоб в Новому році Ви стали молодші,
Щоб люди навколо
Й за межами школи
Свою дарували привітність, любов,
Хай щастя приносить той рік, що прийшов!
(Колективна творчість поетичного гуртка)

Шановні наші вчителі!
В наступний рік себе шануйте,
Відкиньте врешті табелі,
Путівку на курорт купуйте.

Кохані наші вчителі,
Усе із гумором сприймайте.
Проблеми, труднощі, жалі
В Новому році обминайте.

Найкращі наші вчителі!
Дай Боже Вам щасливо жити.
Ви так потрібні на землі
Тож Вам бажаєм многа літа.

(Керівник поетичного гуртка Гавронська Ю.Ю.)



Відкритий лист учнів 5-Б класу.
Ми, учні 5 класу,
Всі просимо Діда Мороза
Не жартом, а зовсім серйозно:
В Новому році поменше двійок,
В кишенях гривень, а не копійок,
Перерви довші, легку програму,
Щоб не викликали до школи маму.
Щоб всі вчителі не сердиті, привітні,
Щоб канікули літні почались у квітні.
Якщо ж це прохання здійснить не можливо,
То просимо те, що насправді важливо:
Здоров’я міцного і миру в країні,
Щастя й любові собі і родині.
З Новим роком!
***
Бажаю щастя і добра,
Щоб в злагоді жила сім’я.
Щоб Новий рік приніс добро,
Щоб всюди снігом замело.
Хай щастя в домі прибуває,
Ялинка вогниками сяє.
Хай радість Вас не оминає,
Святковий настрій розквітає.
Здоров’я, щастя і добра,
Натхнення і людові бажаю я.
Хай мрії збудуться у Вас,
Що загадали ви в цей час
(Кобрин Марта, 5-Б)

В нас в подвір’ї сніговик,
У заметах він стоїть.
Всім жаліється і плаче,
Змерз, аж весь тремтить неначе.
В нього носик із морквини,
Очі в нього – горошини.
Із відром на голові,
І з мітлою у руці.
Взяти б нам його до хати,
Але може він розтати.
А коли прийде весна
Калюжа лишиться одна.
(Голиць Ірина, 5-Б)
***
Усіх вітаю від душі,
Свої дарую Вам вірші.
Бажаю щастя і добра,
Щоб Вас ніхто не забував.
Щоб Ви міцне здоров’я мали,
Із новорічними святами
Один одного привітали.
В Різдвяну ніч колядники
Виспівують свої колядки.
Ми разом будемо співати,
Христа Ісуса прославляти.
Нехай у нас, нехай у вас
Все буде добре і гаразд.
(Сувала Анна, 5-Б)



Почалась зима весела,
Снігом всі шляхи замела.
Діти стали всі веселі,
Наче в сніговій пустелі.
Зима з дітьми пустувала,
В теплий дім позаганяла.
Діти бавляться, радіють,
На катку кататись вміють.
Баби ліплять снігові,
Разом тішаться зимі.
Вдосталь на санках катались,
Сніжками щодня кидались.
(Пелех Юлія)

Білий, білий,білий сніг
Ліг на хату, на поріг.
В хаті ялиночка сія,
 Заглядає баба снігова.
І на вікнах візерунки,
 Це мороз робив малюнки.
Дуже люблю я зиму
За її таку красу.
(Скіра Юлія)

Я сьогодні поспішаю,
Пишу лист до Миколая.
Хочу всього-всього-всього,
Вбрання гарного й нового,
Щоб зимово, щоб святково,
Щоб пройшли свята чудово.
Прошу тебе, Миколай,
Братів, сестричку теж не забувай!
(Смолинець Роксолана)

От уже настала матінка-зима,
Землю накривала ковдрою вона.
Сніговик стоїть, спостерігає,
Як діти сніжками кидають.
Сніжок летить, вітри гуляють,
На подарунки всі чекають.
Прогноз показує мороз.
Ще прилетіли снігурі
І посідали угорі.
І так сподобались мені
Ці візерунки на вікні.
(Яковецький Юрій)


Бажаю щастя і добра,
Щоб в злагоді жила сім’я.
Щоб Новий рік приніс добро,
Щоб всюди снігом замело.
Хай щастя в домі прибуває,
Ялинка вогниками сяє.
Хай радість Вас не оминає,
Святковий настрій розквітає.
Здоров’я, щастя і добра,
Натхнення і любові бажаю я.
Хай мрії збудуться у Вас,
Що загадали ви в цей час.
(Кобрин Марта, 5-Б)









Немає коментарів: