понеділок, 17 березня 2014 р.

14 березня 2014 року початкова школа провела загальне свято - усний журнал "Стежками творчості Шевченка".
 Розпочав захід призер районного конкурсу читців поезії Т.Г. Шевченка "Іду до тебе я, Тарасе", учень 3-А класу Клепач Остап.

 По черзі, клас за класом, школярі презентували сторінки усного журналу :

 учні 1-А класу розказували вірші про Кобзаря (кл.керівник Жук М.Г.);
 учні 1-Б класу співали пісню "Зацвіла в долині" (кл. керівник Злотко Н.М.);
 2-А клас показав інсценізацію "Тарасове дитинство"(кл. керівник Мороз В.О.) ;

 2-Б клас теж вразив своїми акторськими здібностями презентуючи сценку про малого Тараса (кл. керівник Гдакович С.Г.);
Інсценізація "Мені 13-ий минало"у виконанні 3-Б класу (кл. керівник Пелех-Рогуля М.Г);

 актори 3-А розповіли та показали, яким важким було життя юнака Тараса (кл. керівник Лозинська Г.Я.) ;
 4-Б клас відкрив нам сторінку журналу про творчість поета (кл. керівник Штельмах Т.С.);
 учні 4-А класу (кл. керівник Козак О.Г.) не лише змогли вразити своєю акторською майстерністю під час показу сценки, але й вокальними даними,

 зокрема, Недзельська Юліта сольно виконала пісню про Шевченка,
 а закінчила свято переможець  районного конкурсу читців поезії Т.Г. Шевченка "Іду до тебе я, Тарасе" серед учнів 3-4-х класів, учениця 4-А класу Гнідець Христина.
 Гості, вчителі, батьки та школярі на закінчення заходу заспівали усі разом "Заповіт" великого Кобзаря.


1 коментар:

Kira Roza сказав...

Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.