вівторок, 25 березня 2014 р.

Очима дитини про бюджет країни

Літературні твори учнів Жовківської школи №1  на конкурс 2014 року «Очима дитини  про бюджет країни» 
НЕХАЙ МРІЇ ЗБУВАЮТЬСЯ
Що таке бюджет? Як правильно ділити кошти, щоб вистачало на важливі речі? Я вважаю, якщо би я складала бюджет України, то в першу чергу вкладала би гроші в освіту, в наші школи. Я сама школярка і добре розумію, наскільки важливо для учнів отримувати новенькі красиві підручники та як непросто часом знайти гроші на ремонт класу.
Дальше...

Ще для мене дуже важливо, щоб міста і села нашої Батьківщини були красивими, тому я хотіла би виділити гроші на реставрацію старовинних церков і будинків, не дозволила би руйнувати давні пам'ятки архітектури і цінні експонати.
Добре би було виділити кошти з бюджету на всі лікувальні заклади, щоб хворі могли отримувати необхідну допомогу і ліки. А ще я би підвищила заробітну плату для усіх, щоб нікого не образити.
Я знаю, що в Україні багато дітей сиріт, без тата і мами. Також значна кількість багатодітних або неблагополучних сімей. Їм теж потрібна допомога. Добре би було виділити якусь суму грошей з бюджету для цих дітей, щоб їх життя стало кращим.
Я вірю, що прийдуть такі часи, коли наша Україна буде забезпечена.
Тому нехай мрії збуваються!
Кобрин Марта 5-Б


МОЯ МРІЯ
Від кого залежить бюджет України?
Хто дбає за краще майбутнє країни?
 Якби щось зробити для свого народу,
 Щоб дати фінансову людям свободу ...

Моя мрія - підняти зарплати для всіх,
Безкоштовно лікувати дорослих і малих.
Окремо б я гроші для сиріт відклала,
Улітку поїздки організувала,

Щоб із дитбудинків всі сироти-діти
Улітку цікаво могли відпочити.
А ще моя мрія велика-безмежна,
Щоб наша держава була незалежна.

Тому треба кошти у військо вкладати,
Щоб змусити інших себе поважати.
Звертаємось разом до уряду нині,
Від них-бо залежить бюджет у країні.
Пелех Юлія 5-Б


НАСКІЛЬКИ ВАЖЛИВИЙ БЮДЖЕТ УКРАЇНИ
Я люблю свою дорогу Батьківщину!
Якби я складала бюджет України,
То я захистила би кожну людину,
Найперше подбала би про медицину.

Зарплати підвищила б людям усім,
Щоб жилося краще великим й малим.
Ще пенсії старшим підвищити треба,
Щоб сиві бабусі подбали про себе.

А ще я так хочу, як ви на це згодні,
Підтримати сім'ї Небесної сотні.
Я б гроші вкладала, дала допомогу
На транспорт міський і на наші дороги.

Ми всі хочемо жити у чистій країні,
Щоб чисто у місті, біля магазинів.
Ще штрафи накласти й якісь заборони
На тих, хто не виконав наші закони.

Звертаємось дружно до вас, депутати,
Щоб ви не забули про сиріт подбати.
Підтримуйте багатодітні родини,
Бо діти - то світле майбутнє країни.
Добрусь Юля 5-Б


ЯКБИ Я СКЛАДАЛА БЮДЖЕТ УКРАЇНИ
Якби я складала бюджет України,
Найперше би не допустила руїни.
Я людям хотіла б підняти зарплати,
 Щоб сім'ї безпечно могли існувати.
Про всіх українців я хочу подбати,
Щоб вільно в лікарні могли лікуватись.
Щоб діти вкраїнські батьків усі мали,
Щоб сиріт не було, а сім'ї зростали.
Щоби процвітання прийшло у державу,
Щоби будувались будинки на славу.
Як приказка каже: хай в нас і у вас
Все буде чудово, все буде гаразд.
Сувала Анна S-Б


Немає коментарів: